Години роботи:

Пн. - Пт.: С 10:00 до 17:00
Сб. - Нд.: вихідний


Пн. - Пт.: С 10:00 до 17:30
Сб: С 10:00 до 17:00
Вс.: выходной
Выдача товара с 16:00 до 18:00

Гарантии

Всі товари в нашому магазині офіційно поставляються в Україну і, відповідно до законодавства України, мають сертифікати якості. На більшість товарів надається офіційна гарантія виробників. Підтримкою даної гарантії займаються сервісні центри.

умови гарантії
Практично на всі товари, які купуються в нашому магазині, поширюється гарантія, яка підтверджує зобов'язання виробника щодо усунення виявлених дефектів. Виняток становлять деякі дешеві товари (наприклад мишки, клавіатури NoName) а також картриджі, витратні матеріали (в разі їх використання), кабелі, перехідники і деякі інші товари, на які здоровий глузд не дозволяє поставити гарантію.

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 120 місяців, в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашої компанії.

Умови гарантійного обслуговування
1. Гарантія надається на термін в місцях, який відзначається в гарантійному листі і обчислюється починаючи від дати покупки;

2. Дефекти, які виникли з вини виробника будуть усунуті протягом двох тижнів від дати прийняття товару в гарантійному відділі. Цей термін може бути продовжений до 28 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру;

3. Товар, куплений в нашому магазині (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;

4. Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру виробника. У разі відсутності такого сервісного центру, товар доставляється на обслуговування в сервісний центр нашої компанії. Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо);

5. Гарантія анулюється у наступних випадках: пошкоджена гарантійна пломба, товар використовувався не за призначенням (неправильна інсталяція і обслуговування, видимі механічні пошкодження). Товар був пошкоджений під час транспортування (через використання неоригінальною упаковки);

6. У разі відсутності дефектів з клієнта знімається плата за діагностику;

7. Компанія не надає гарантії, яка стосується роботи програмного забезпечення, самостійно встановленого покупцем на купленому обладнанні. У цьому випадку претензії потрібно висувати до розробників даного програмного забезпечення. Оцінка справності обладнання проводиться в оптимальному програмному оточенні;

8. Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;

9. Компанія не бере на себе зобов'язань заміни гарантійного товару на аналогічний під час ремонту.

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням
1. Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру;

2. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари в неоригінальною упаковці заміні на нові не підлягають);

3. Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, перехідники, оригінальна упаковка), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару);

4. До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;

5. Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;

6. Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження;

7. Клієнт доставляє товар на гарантійне обслуговування за свій рахунок. У разі відправлення товару через службу доставки, послуги цієї служби повинні бути оплачені клієнтом (за винятком великогабаритних товарів, перелік яких визначено «Законом про захист прав споживача».) Відправка товару здійснюється на відділення Відправка товару здійснюється на відділення Нової Пошти № 12 в м.Києві або відділення Укрпошти № 56 в м.Києві - одержувач Шкляренко Дмитро Олександрович тел. +38 (067) 466-38-44. Можлива доставка товару транспортними засобами фірми а також виїзд фахівців на місце настання гарантійного випадку, якщо товар немає можливості транспортувати;

8. Якщо товар виявився справним, сервісний центр має право вимагати оплату за діагностику.

Порядок обміну або повернення товару
Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки відповідно до «Закону про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов